سوغاتی های برزیل

درباره سوغاتی های برزیل

سوغاتی های برزیل

برزیل، سرزمینی پر از زیبایی‌های طبیعی، مردمانی شاد و پرجنب و جوش، موسیقی و رقص‌هایی پر حرارت. اما آنچه که شاید کمتر به آن توجه شود، تنوع شگفت‌انگیز سوغاتی های برزیل و صنایع دستی این کشور است که مخلوطی از طبیعت، فرهنگ و ذائقه مردم این سرزمین را به نمایش می‌گذارد.

رنگارنگی فرهنگ برزیل در آینه سوغاتی‌ها

 از انواع قهوه و شکلات‌های بومی گرفته تا ظروف سرامیکی رنگارنگ، مجسمه‌های چوبی و البسه دستبافته، سوغاتی‌های برزیل طیف گسترده‌ای از صنایع دستی و هنرهای بومی این سرزمین را به نمایش می‌گذارند. آنچه که سوغاتی‌ های برزیل را خاص می‌کند، ارتباط نزدیک آنها با زندگی روزمره مردم این کشور است.

 

چند نمونه از سوغاتی‌های به یادماندنی برزیل

  1. قهوه برزیلی

قهوه برزیلی نه تنها یک نوشیدنی خوشمزه است، بلکه یک سوغاتی عالی نیز برای خرید از برزیل محسوب می‌شود.به عنوان بزرگترین تولیدکننده قهوه در جهان، برزیل بهشتی برای علاقه‌مندان به قهوه است. برندهای کوچک قهوه‌ای خانوادگی، دانه‌ها و پودرهای باکیفیت بالایی برای تهیه این نوشیدنی در خانه می‌فروشند.  قهوه معروف ترین محصول سوغاتی های برزیل است.

  1. یادگاری مسیح منجی

به عنوان یک نشانه مهم مسیح منجی در بسیاری از سوغاتی ‌های برزیل، از یادگاری‌ها گرفته تا آویزهای کلیدی،به تصویر کشیده شده است. با این حال، هیچ سوغاتی به اندازه مجسمه کوچکی از بزرگترین بنای یادبود کشور، که همچنین یک جاذبه گردشگری مهم در برزیل است، نمادین نیست.

  1. خرت و پرت‌های کوه قند

همانند مسیح منجی، کوه قند نماد و جاذبه گردشگری شگفت‌انگیز ریو دو ژانیرو است.از فولاد تا شیشه و چوب، می‌توانید مینیاتور کوه قند را در هر مواد و اندازه‌ای پیدا کنید. و آنها گران قیمت نیستند! شما این‌ها را در تقریباً هر فروشگاه هدیه مهمی در ریو دو ژانیروخواهید یافت.

۴.کانگا

اگر به سواحل برزیل سفر کرده باشید، احتمالا دیده اید که فروشندگان خیابانی صدها کانگا (مشابه سارونگ) می فروشند.  کانگا حوله ساحلی برزیلی با کاربردهای متعدد است..

سخن پایانی

سوغاتی های برزیل نشان‌دهنده روح شاد و پرجنب و جوش مردم این کشور هستند. از لباس‌های رنگارنگ تا صنایع‌دستی هر سوغاتی یک تکه از فرهنگ غنی برزیل را به همراه دارد. در سفر به برزیل، حتماً چشم‌اندازهای زیبای طبیعی، موسیقی پر جنب و جوش، و رقص‌های پر انرژی را تجربه خواهید کرد. اما سوغاتی‌ها هستند که قطعه‌ای از این فرهنگ شاد را با خود به خانه خواهید برد و هر بار که به آن‌ها نگاه می‌کنید، خاطراتتان از برزیل زنده خواهد شد.

 

 

جهت مشاهده پکیج تورهای نیکا گشت اینجا را کلیک کنید و جهت تهیه بلیت پرواز به همه نقاط جهان اینجا را کلیک کنید . 

 

 

 

گالری تصاویر